Rico Piston Segmanı Sıkıştırma Çemberi 53-175mm

 704,72 982,33 (-28%)

Stokta

  • – Özel Fiyat için arayınız
  • -STOKTAN HIZLI KARGO
  • İMALAT
  • -ULUSLAR ARASI STANDART
  • -MARKA RİCO
  • -ORİJİNAL ÜRÜNE %100 DESTEK
  • -ÖDEME KORUMA SİSTEMİ
Stok Kodu: 013-RC0002 Kategoriler: , Brand:

Rico Piston Segmanı Sıkıştırma Çemberi 53-175mm

Piston Segmanı - 013-Rc0002

Rico Piston Segmanı Sıkıştırma Çemberidir. Bu alet, motor tamiratı ve revizyonu sırasında kullanılan, pistonu silindir bloğuna takarken piston segmanlarını sıkıştırmaya yarayan özel bir el aletidir.

ölçülerle: (53-175 mm çap, 10 cm yükseklik)

🛠️ Piston Segmanı Sıkıştırma Çemberi

 

 

Ölçü ve Teknik Bilgiler

 

Bu alet genellikle ayarlanabilir bir çember yapısına sahiptir.

  • Çap Aralığı: 53 mm‘den 175 mm‘ye kadar olan piston çapları için uygundur. Bu, aletin çok çeşitli motor tiplerinde (otomotiv, deniz motorları, küçük sanayi motorları vb.) kullanılabileceği anlamına gelir.
  • Yükseklik (Derinlik): Genellikle 100 mm (10 cm) yüksekliğe sahiptir. Bu, pistonun üzerindeki tüm segmanları (kompresyon ve yağ segmanları) aynı anda sıkıştırabilmek için tasarlanmıştır.

 

Kullanım Alanları

 

Piston Segmanı Sıkıştırma Çemberi’nin temel kullanım alanı, içten yanmalı motorların montaj ve revizyon işlemleridir.

  • Motor Revizyonu ve Tamiri: Motorun sökülüp yeniden monte edilmesi (motor toplama) aşamasında kullanılır.
  • Piston Montajı: Pistonun, üzerindeki segmanlarla birlikte silindir bloğunun içine güvenli ve hasarsız bir şekilde yerleştirilmesi için kritik öneme sahiptir.
  • Segman Değişimi: Piston segmanlarının değiştirilmesi gerektiğinde, yeni segmanların silindire düzgün bir şekilde girmesini sağlamak amacıyla kullanılır.

 

Özellikleri

 

  • Esnek ve Ayarlanabilir Yapı: Farklı piston çaplarına uyum sağlamak için esnek bir çelikten üretilmiştir ve bir sıkma kolu veya kare anahtar girişi ile çap ayarı yapılır.
  • Segmanları Koruma: Piston segmanlarının, silindire girerken zarar görmesini veya kırılmasını engeller.
  • Hassas Montaj: Segmanları tam olarak pistonun gövdesine hizalayarak, silindir iç yüzeyine zarar vermeden kolayca kaymasını sağlar.
  • Dayanıklı Malzeme: Genellikle uzun ömürlü ve profesyonel kullanıma uygun yay çeliği gibi malzemelerden üretilir.

 

Nasıl Kullanılır (Genel Adımlar)

 

  1. Segmanları Takma: Piston segmanları, Piston Segman Pensesi yardımıyla dikkatlice piston üzerindeki kanallarına takılır.
  2. Çemberi Piston Çevresine Yerleştirme: Sıkıştırma çemberi, segmanların takılı olduğu pistonun etrafına geçirilir.
  3. Sıkıştırma: Aletin üzerindeki sıkma mekanizması (genellikle cırcır veya anahtar ile döndürülen bir kol), segmanları piston çapına kadar sıkıştırır. Segmanların tamamen piston kanallarına hizalandığından emin olunur.
  4. Silindire Yerleştirme: Piston, sıkıştırma çemberi üzerindeyken dikkatlice silindir bloğunun üzerine getirilir ve pistonun kafasına hafifçe vurularak (genellikle bir ahşap çekiç veya özel bir itici ile) silindir içine ittirilir. Bu esnada çember, segmanların silindire pürüzsüzce girmesini sağlar.
  5. Çemberi Çıkarma: Piston silindire yeterince girdikten sonra (segmanlar silindir içine geçtikten sonra), çember gevşetilir ve çıkarılır.

 

Bakımı

 

Piston Segmanı Sıkıştırma Çemberi bir el aleti olduğu için bakımı basittir:

  • Temizlik: Kullanım sonrası motor yağı, gres veya kiri temizleyin.
  • Yağlama: Sıkıştırma mekanizmasının (cırcır veya vida sistemi) düzgün çalışması için periyodik olarak hafifçe yağlayın.
  • Depolama: Paslanmayı önlemek için kuru ve temiz bir yerde muhafaza edin.
  • Hasar Kontrolü: Sıkma çemberinde herhangi bir çatlak, eğilme veya deformasyon olup olmadığını kontrol edin. Hasarlı bir alet, segmanlara veya silindirlere zarar verebilir.

Ek bilgi

Ağırlık 1 kg

Sadece bu ürünü satın alan giriş yapmış kullanıcılar yorum bırakabilir.

Yorumlar

Henüz yorum bulunmamaktadır.

Taksitleri Güncelle

Main Menu